Nástěnka blogu

Chceš se mě na něco zeptat TADY
Reklamy SEM /

Nechť je tento blog ponechán a zakonzervován pro příští generace ve stavu v jakém je. Třeba někoho ještě dodatečně potěší. Na mazání ho nemám srdce.

Můj email : lilliinka@email.cz

Nashledanou v příštím životě! (jak by řekl Desmond ze Ztracených) :)

Pátek 6.7. - Já, fobie a naivita

17. října 2012 v 15:13 | lilliinka |  About me
Víte, každý člověk má nějaké ty fobie, strachy z něčeho. Ať už jsou to hadi pavouci nebo snad lidi, kterých se člověk bojí, je to něco, co je absolutně normální a rozhodně by se člověk neměl nikomu posmívat. Proto mě hodně štve jak si na mě moje rodina ukazuje, protože se bojím výšek. Oni se mi snaží namluvit, že to nic není a snaží se mě vyléčit tím, že lezeme na různé rozhledny. Tento den byl den upálení Mistra Jana Husa. Takže proto jsme vyrazili na Křemešnou což je nějakej kopec blízko Pelhřimova. Já teda předtím samozřejmě neměla ani šajna, že něco takového vůbec existuje, samozřejmě znám Sněžku, Říp a takový, ale o tomhle jsem neslyšela. No prostě jsme tam musela vyšlapat, protože na vrcholu se tyčila rozhledna. Jestli si ještě dobře pamatuju tak se jmenovala Pípalka. No ale já tam teda, že rozhodně nevlezu, protože je to takovej ten typ co je udělanej jen z konstrukce takže pěkně vidíte dolů. Řekla bych, že je to něco jako Petřín, nu a já jsem stála dole nadávala na to pitomí sluníčko, který mě oslňovalo a snažila se nafotit tu obludu celou, i když to byl prakticky nadlidský výkon. Byla jsem srdečně ráda, když rodiče s mým mladším sourozencem slezli dol

Takže prosím tohle je ta rozhldena. Vím, že je blbě vidět, protože to není z googlu, ale moje vlastní amatérská tvorba. Jakože jsem to fotila ne kreslila, jo. To b y dopadlo ještě podstatně hůř.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 knihofil18 knihofil18 | Web | 17. října 2012 v 15:42 | Reagovat

Bojím sa výšok podobne ako ty, ale neťahajú ma na žiadne pozorovateľne. Ono je to už samo o sebe dosť zlé, že bývam v paneláku na najvyššom poschodí. :D A tam by som nikdy nevliezla... myslím tú rozhednu. :)

2 lilliinka lilliinka | E-mail | Web | 17. října 2012 v 16:05 | Reagovat

[1]: Tak to máš štstí:) My už to tak nějak máme jako sport. No a já taky jinak bydlim v paneláka, ale tam je to  vpohodě, žádná konstrukce, kde bych viděla dolů:)

3 Renny♥ Renny♥ | Web | 17. října 2012 v 16:09 | Reagovat

Já výšky taky nemusím a pokud nemusím, tak se neúčastnim žádných vysokých věží ani ničeho podobnýho. Naposled jsem takhle lezla v květnu v Anglii na nějakou věž, ale to bylo jen kvůli fotkám :D

4 lilliinka lilliinka | E-mail | Web | 17. října 2012 v 16:23 | Reagovat

[3]: Kvůli fotkám, bych tam taky vylezla kdyby to ale fakt stálo za to. Ne když se podíváš na krajinu, kde nemáš šajna, co to sakra je:)

5 Aravis Aravis | Web | 17. října 2012 v 16:33 | Reagovat

Hm.. tahle vypadá celkem bytelně :D Já třeba strach z výšek nemám, ale když mám vylézt na jistou rozhlednu co je celá ze dřeva, nebezpečně se naklání a mí spolužáci na ní vyvádí jak prvňáčci... tak nikam nelezu :DD

6 Lilly Lilly | Web | 17. října 2012 v 18:11 | Reagovat

moc hezká fotka :-)

7 Deny Deny | E-mail | Web | 17. října 2012 v 20:41 | Reagovat

Tfuj, výšky! Já se jich taky bojim >.< Nom, mě aspoň nenutěj nikam chodit a tak :D I když je pravda, že nějakym kouzlem se mi povedlo, že jsem vyšla do druhýho patra Aiffelovky (bo jak se to píše... :'D) a ani se moc nebála :D Hold sem prostě čarovná! :D

8 Isobel Isobel | Web | 18. října 2012 v 16:09 | Reagovat

mě výšky nevadí, rozhledny mám ráda, ale šlapat do kopce by se mi nechtělo :)

9 Zoey Zoey | Web | 21. října 2012 v 13:52 | Reagovat

Výšek se bojím jen pokud jsou hodně vysoko8)A to už většinou bývá8)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.