Nástěnka blogu

Chceš se mě na něco zeptat TADY
Reklamy SEM /

Nechť je tento blog ponechán a zakonzervován pro příští generace ve stavu v jakém je. Třeba někoho ještě dodatečně potěší. Na mazání ho nemám srdce.

Můj email : lilliinka@email.cz

Nashledanou v příštím životě! (jak by řekl Desmond ze Ztracených) :)

25. - 26.7. Dovolená ničí nervy dělá ze mě slimáka a málem i vraha

25. října 2012 v 7:58 | lilliinka |  About me
První den
Prší prší jen se leje..... Tedy tenkrát pršelo. To rozhodně nikomu na náladě nepřidá už když ji má zkaženou od té doby, co ho ráno v pět vzbudil kohout. Já měla takovou chuť tomu kohotovi zakroutit krkem a …..morbidní myšlenky si radši nechám pro sebe, aby vás to nějakým způsobem neuráželo a začnu vyprávět, co si na mě připravil 25. červenec. Je jasné, že se půlka prázdnin se chýlí ke konci a to nikoho také zrovna nenadchne, ale to nebylo to, co by mě nejvíce štvalo kromě počasí samozřejmě. My jsme měli naplánovanou úplně jinou trasu, ale museli jsme svoje plány změnit kvůli dešti, že a tak nám vyzbyl zámek. Můj sourozenec (nebudu ani uvádět pohlaví, aby to nebylo nějaké porušení soukromí) reptal, že zase zámek a blablabla, on chápejte tohle má jako trest. Já zámky a hrady miluju, ale co je moc to je moc . Někdy je přeci jen 2 zámky za sebou až až. Ale přesto jsme se šli podívat na Vranov. Což je moc hezký zámek a protože pršelo mohli jsme si nazout takový ty suprový botky ve kterých vám to na zámecké podlaze perfektně klouže. Tedy první plus pro déšť. Rozhodně si tentokrát nemůžu stěžovat na špatné průvodce, ani omylem. Další návštěvu si vydupal Paul. Tedy muzeum aut Tater, (což je podle mě nějaká značka), které holce jako já nicc neříká, vzhledm k tomu, že fyziku nepochopila ani náznakově a také proto, že ji to nebaví a koneckonců ani na tohle není stavěná, že? Takže z mého pohledu nuda až na půdu. A potom, aby toho nebylo málo a já se mohla ještě víc znudit a ještě víc naštvat bylo další muzeum a to pro změnu motorek (nějakých starých), což je pro mě už malinko moc.

A nádherný zámek, jež je z googlu

Den druhý
Končila dovolená. Byla jsem upřímně rád, ale přesto je těžké opustit tímhle příbuzný, který vidíte jednou za rok a to jen na pár dnů. Pokaždé je to stejné. Co když už se tam nikdy nevrátím. Zní to pochopitelně, protože prababička je stará a kdo ví, co se může stát. Nechci nic přivolávat, ale kvůli tomuto se mi každoročně na čele přibývá víc a víc vrásek starostí. Nakonec jsem to přeci jen zvládla. Odjeli jsme a a ještě než jsme se vydali domů a neudělali tlustou čáru za prvním měsícem "dovolenkářství" přičemž jsem se děsila na pokračování), porozhlédli jsme se na Pálavě. Což je CHKO a kdo neví co to znamená nechť si to najde, protože nemám sílu napsat jeho význam. První co jsem tam tak zjistila je, že má velice příhodný název, protože dříve než jsme se vydrápali na nejbližší tamější zříceninu nazvanou Sirotčí hrádek, naše opálení výrazně ztmavlo (v mém případě jsem se prostě spálila, což bolelo jako čert) a také jsme lapali po dechu jako parní lokomotiva přičemž jsme i tolik vody spotřebovali. Po prohlídce hrádku, z kterého jsou ruiny na, které se odváží pouze blbci, kteří riskují život jsme usoudili, že na druhou zříceninu už nemáme sílu. Nijak jsem se tomuto rozhodnutí nebránila a na zpáteční cestě se vlekla asi jako slimák na sluníčku, což zní když to tak píšu hodně výstižně, protože chudák slimák taky mele z posledního..... Ale ani po blbí Pálavě jsem neměla klid. Museli jsme se jít podívat na jakousi antickou s
tavbu, pokud si mlhavě pamatuji tak se jmenovala asi Reistna. Byla krásná nepopírám, ale pro chudáka polomrtvého slimáka, je taky strašně těžký doplazit se k milovanému salátu, když už prostě nemůže. Takže žádná radost. Kromě toho ta Reistna nebo co, je něco na způsob rozhledny. Vzpomenete si ještě na článek, že trpím fóbií? Pokud ano víte, co to pro mě znamenalo. Je to jako, když už jsme u toho slimáka, ať vám to názorně napíšu. Na toho slimáka těsně před jeho zelíčkem šlápli. Ale protože je slimák odolný tak křoupanec přežije, stejně jako já a vzchopí se, když zjistím, že ta stavba není tak vysoká, takže žádný problém vylézt na ní a pokochat se po okolí. Což je znovu silné slovo. Myslím pokochat, protože jestli vás zajímají shluky baráků, co mají být města ne

musíte lézt na rozhlednu. Teda musíte, ale stačí jednou, protože skvrny jsou si podobné jako vejce vejci a tím pádem stejně nemáte šajn jaké je to ksakru město. Tím cesta Moravou končí. Jestli jste ještě neusli tak vás musím vás pochválit.

To je můj pohled do krajiny z Pálavy, bylo jich víc, ale já nechci nudit,když jsou stejný

Eh to je ta antická stavba. za kvalitu se omlouvám, ale to ne ja, ale telofon:D

3 lidé ohodnotili tento článek.